GENDER


AI PLUS GENDER VYHLEDÁ VŠE, PODLE POTŘEBY.

Genderová inteligence se zabývá rozdíly mezi muži a ženami, víc z hlediska jejich postavení a uplatnění ve společnosti. Zde je také nový projekt využití genderové inteligence, fórum, formát pro všechny typy mobilů i jejich systémů.

GENDER INTELLIGENCE, vědecká fakta o rozdílech myšlení, jednání žen i mužů doporučujeme i ve studii SPOLUPRACUJME, autoři: Barbara ANNIS a John GRAY, ISBN 978-80-7252-714-4, New York 2013 Nebo epochální FEMININE MYSTIQUE od Betty FRIEDAN,- ISBN 80-7205-893-2 vždy na téma genderová inteligence. Jsme zastánci genderové inteligence, projekt jejího využití v každodenní praxi.

FEMINIZACE někde prostě už s převahou vítězí. Tak je i v zájmu úspěchů nutné, být víc komplementární, vzájemně se doplňující. Cíl samostatnost soběstačnost, řízením rizik dle stavu situací. Ženský tým má v mnoha oblastech lepší výsledky než rozporové silové přístupy kolektivu mužů. Většina pracujících světa už jsou ženy. Zohlednit to, je podmínkou realismu v praxi, na všech možných úrovních.

PARTNERKA JE KOLEGYNĚ v boji o zisky. I času je zisk či ztráta, nic jiného není. Každá doba má většinovou filozofii. Nikdo není neutrální ale jen se neprojeví. Myslet si lze cokoli ale dělat jenom něco. Příliš mnoho drobných prací i velkou nutnou maří. Stále stejná chyba se opakovat nemá. Většina uzná nutnost změny ale zachová se jako vždy. I náhody jsou jen ovlivnitelné souvislosti okolností.

GENDEROVÁ INTELIGENCE, je jedním ze základů rovnoprávných vztahů. Praxe ukazuje že jde o zásadní problém nejen zástupný či pro odpoutání pozornosti. Záleží na tom, kolik času, snah i úsilí, kdo tématu věnuje. Rozhodovací možnosti mají jen některé pozice. Jde o to kdo je získá z jakého důvodu. Jde vždy o sílu současnosti, sílu vlivu, na budoucnost všechO tom GENDER je a vždy bude.

JDE O VYUŽITÍ UNIKÁTNÍ KOMBINACE ZDROJŮ VIZ ZDE RUBRIKA ZDROJE, VYUŽITÍ SCHOPNOSTÍ I MOŽNOSTÍ, VÝZNAMNÝCH OSOBNOSTÍ I ORGANIZACÍ PODLE INFORMACÍ AI,- POMOC NAPŘÍKLAD: RUBRIKA ZDROJE – ODSTAVEC 57 JAK OPTIMÁLNĚ PŘIZPŮSOBIT I SVOJE NÁZORY A SNAHY AKTUÁLNÍM VLIVŮM. SNAŽME SE I VÍCE ! ŽITOT MÁ MÍT LEPŠÍ CÍL, NEŽ ČEKÁNÍ NA SMRT. /RAY FOX/.

KAŽDOPÁDNĚ, VŽDYCKY MÁ VŠE I MÍRU OCHOTY ANEBO SNESITELNOSTI. TEST: MÁ-NEMÁ? MÁ DÁTI? DÁ-NEDÁ? KČ:1/ MÁTE VÍC PENĚZ NEŽ ČASU? MÁTE VÍC ČASU NEŽ PENĚZ? JAKÁ JE NYNÍ CENA HODINY VAŠEHO ČASU? NEKUPUJTE SI VÍC STAROSTÍ, ZTRACENÝ ČAS VRÁTIT NELZE, INFO JE ZDE!

POZOR, SVOJI POVAHU LIDÉ MĚNÍ RELATIVNĚ POMALU, anebo vůbec ne za celý život. NÁZOR ale lidé umí změnit okamžitě, podle potřeb situace. Osobní filozofie je součástí povahy, a strategie i taktika jsou součástí názoru. S jakoukoli inflací mít hodně není dost. Takže co je k dispozici v dané pozici? A koho čas má jakou cenu? MĚNIT PRIORITY je často rychlejší než změna způsobu myšlení.

VÍTĚZÍ UNIKÁTNÍ PRODUKT A VÝSTŘEDNÍ JEDNÁNÍ. Ale ne vždy, tak jako už smíšená manželství neoklamou genetiku a GEOPSYCHOLOGII. Nic a nikdo nijak nemůže být nejlepší v čemkoli. Vždy vše chce vědět dřív, o dost víc informativně. Kdo více viděl a slyšel, nebude už všemu věřit. UTAJOVANÉ SKUTEČNOSTI už pomohou vždycky k lepšímu rozhodnutí. Faktograf vše popíše bez hodnocení.

DANÉ ZMĚNY NOVÉ DOBY, vždy mění nebo upravují nutná pravidla i pro další potřebné systémy, kontakty a konexe, rutiny a návyky. Flexibilita a tvorba, více rezervních možností, je tedy nutností, pro řešení běžných situací a také predikce budoucích možných změn způsobů jednání v kontaktní typologii. Informací bývá v daném času málo. Chybí čas i peníze. CO JAK získat řeší rubrika ZDROJE.

DOPIS PRO VÁS: Je doba změn nekonečných aktualizací informací i bezohledné konkurence, propagandy a nonstop informací. Vaše pozice závisí na zisku všeho nutně potřebného, Váš zisk závisí na Vaší aktuální pozici kterou určí informace které chybí ostatním. Rozhoduje rychlost lepších informací. Můžete ale, využívat fakt že nikdo neumí chápat všechno, natož pak, rychlostí světla anebo AI. I lektor, AI sepisovatel, pomůže víc v praxi. Jde o to, jak kdo chce trávit svůj život v tomto světě, jaké systémy a způsoby zvolí i upřednostní. I kontaktní typologie plus AI, to napoví. Přidejte se k nám na cestě informatiky, nejlepšími zdroji, vzory zdarma bezpečně od výjimečných osobností, racionálně, logicky ve svých souvislostech okolností. Všude je psychologie, typologie, klam reklam. Cílem AI plus jsou zde zdarma lepší zisky nutně potřebného. A to rychle, bez ztrát času nebo zdraví, relativně bez rizik. Skoro vše, je nějak obchod, něco za cosi, cosi za něco. Už přes sto let dál platí motto Henry Forda: Kdybych měl poslední tři dolary tak dva dám do reklamy. O tom je už dnešní většinový marketing. Informatika se ale zabývá strukturou, vlastnostmi, zpracováním i využitím informací. Jako jediná ihned poskytuje rozhodující poučení. AI plus je zaručená největší možná rychlost, bez rizik i v konkrétních souvislostech okolností. Inspiraci nutno vidět tam kam se jiní nedívají. Tam kde to ostatní vidí jako obtížné, ztrátové. Kdo se mění pomalu, pomaleji než vše kolem, logicky zůstává vzadu anebo mimo dění. V nabídce a poptávce výkonů je ve ztrátě, nula, mínus, faktograficky. A to je víc než jen poučné i varuje před váháním. Naopak ten kdo je zdrojem anebo částí změn, má šanci na větší zisky podle potřeby. Geniální rychlostní dokonalost AI, nosí ziskově to co jiní opomenuli. Jenom velký zápal nosí velký úspěch. Náhoda je ovlivněná souvislost okolností. Překvapte i sami sebe takto je vše snadnější a rychlejší, jistější, adaptabilnější A hlavně je to efektivnější ZMĚNOU ZPŮSOBŮ ZMĚN. Také cizí neštěstí, vraždí jako infekce. Poučme se víc z chyb druhých, pozor nutno dávat na uzavírání jen vlastními názory. Informace jsou především! Změnit dál nutno názor, zájem, snahu, podle situace, zejména při změnách, všeho v okolí. Když obecně, dominuje ENTROPIE, míra stupně nejistoty náhodného pokusu, která je mírou neuspořádanosti systému. A to je i přechod od organizovaných málo v úspěchu pravděpodobných stavů, k množině stavů chaotických i souboru neslučitelných jevů. Jakoby po náhodných pokusech cosi zlepšit, cesta z bláta do bažin. Je nutné změnit NÁZOR, ZÁJEM, SNAHU. /Portály HNI,CZ – IRADA.CZ/.