ZDROJE


ZÁSADY VÝBĚRU: INFORMACE PŘEDEVŠÍM! NEJVĚTŠÍ CHYBA JE NEVYUŽITÍ MOŽNOSTÍ. JDE TU O TO, CO JAK KOMU LZE ČI NELZE VYSVĚTLIT. ZDE MÁ I OBECNĚ, PRIM LEPŠÍ EKONOMIKA. AI ŘEŠÍ PROBLÉMY, VÍC PROGNOSTICKY, NEŽ POZDĚJI. ALBERT EINSTEIN NAPSAL: „INTELIGENCE NENÍ SCHOPNOST HROMADIT INFORMACE, JE SCHOPNOST VĚDĚT KDE JE NAJÍT.“ POUČTE SE.

VŽDY JDE O ČAS A ZDRAVÍ, ŽIVOT A POZICE, PENÍZE A MOŽNOSTI, TAJENÉ SKUTEČNOSTI. VŽDY JDE O TO I KDO DO ČEHO CO CHCE VÍCE INVESTOVAT. KAŽDÁ KONVERZACE JE VYJEDNÁVÁNÍM. I FOX MIX DÁVÁ, INFO PRIORITY. JDE O RŮZNÉ CENY, ČASU RŮZNÝCH LIDÍ, NÁZORY, ZÁJMY A SNAHY, CENY RŮZNÝCH HODNOT A SMĚN, AMORÁLNĚ CYNICKÉ A NESMÍRNĚ PRAVDIVÉ.

WORD PRESS ZDE dává už plus pět knih, 55 000 vzorů zásad i grifů, autor i tutor RAY FOX : 1/ SÍLA VÍRY – ISBN 978-80-7568-028-0, plus 2/ STYL ZISK – ISBN 978-80-7568-029-7, plus 3/ TABU RASA – ISBN 978-80-7568-030-3 plus 4/ VĚDĚT JAK – ISBN 978-80-7568-292-5, plus 5/ STOP ILUZI – ISBN 978-80-7568-471-4. Motto RAY FOX- Každá hodina, každého věku, každého člověka, má i cenu času jeho žití.

1/ KDO DOSTÁVÁ CO A PROČ, nové ekonomické směry, návrhy trhů plus párování vhodných kontaktů tzv. matchmaking. Alvin E. Roth Nobelova cena za ekonomiku. ISBN 978-80-7252-646-8, PRÁH

2/ LIDSKÉ JEDNÁNÍ, pojednání o ekonomii. /unikátní spekulace a meze možného/. Ludwig von Misses, ISBN 978-80-86389-61-5, GRADA.

3/ NOVÉ ZBRANĚ VLIVU, psychologie přesvědčování, online svět. Robert B.Cialdini ISBN 978-80-7555-181-8, Jan Melvil.

4/ ŠUM, chyby lidského úsudku. Daniel Kahneman, Olivier Sibony, Gass R.Sunstein ISBN 978-80-7555-148-1, Jan Melvil.

5/ MANIPULATIVNÍ RÉTORIKA, – nejlepší manipulativní triky a techniky. Wladislav Jachtchenko ISBN 978-80-271-2205-9, Golmann Verlag.

6/ PŘED-SVĚDČOVÁNÍ, revoluční způsob jak ovlivnit i přesvědčit. Robert B.Cialdini ISBN 978-80-7555-014-9, Goldmann Verlag.

7/ ZAKÁZANÁ RÉTORIKA, 30 manipulativních technik a už nový výběr. Gloria Beck, ISBN 978-80-247-1743-2, GRADA.

8/ POKROK BEZ POVOLENÍ, jak i sdílená ekonomika, crowdfunding a kryptoměny, změnily svět. Robert Chovanculiak, ISBN 978-80-271-1755-0, GRADA.

9/ SOCIÁLNĚ ÚSPĚŠNÍ PSYCHOPATI, anebo vzpoura deprivantů 1996-2020. Autor František Koukolík, ISBN 978-80-7492-473-6, GALÉN.

10/ SOCIÁLNÍ ANDRAGOGIKA, andragogika i v procesu socializace lidí. Jan Barták, Milan Demjanenko, ISBN 978-80-247-3997-7, GRADA.

11/ BOHATSTVÍ NÁRODŮ, – pojednání, podstata a původ. Adam Smith, ISBN 978-80-86389-60-8, GRADA.

12/ TAO WARRENA BUFFETTA, zkušenosti miliardáře, které vám pomohou. Marry Buffett, David Clarc /Buffettologie/. ISBN 978-80-7349-101-7. PRAGMA.

13/ CHYBY, KTERÉ NÁS STOJÍ PENÍZE, aneb jak si uchránit peněženku. Winard von Petersdorff, Patrick Bernau, ISBN 978-80-249-2882-1, IKAR.

14/ VŠICHNI LŽOU, kdo opravdu jsme, internet i algoritmy. Kniha roku Economist. Seth Stephens Davidowitz, ISBN 978-80-7577-787-4, HOST.

15/ MOC VERSUS SÍLA, skrytí činitelé, lidské chování. David R. Hawkins, M.D.Ph.D. Arizona, ISBN 978-80-7549-509-9, PRAGMA.

16/ PSYCHOLOG PENĚZ, nadčasové poznatky, dnes International financ bestseller, Morgan Housel, ISBN 978-80-8250-019-9, AURORA 2022.

17/ JAKO BLESK, vzpoura na Wall Street, jak obrat i velké hráče, od Michael Lewis, ISBN 978-80-7363-683-8, DOKOŘÁN.

18/ HLUBOKÁ PRÁCE, pravidla – soustředěný úspěch. -Cal Newport, Angl. originál, ISBN 978-80-7555-008-8, Jan Melvil publishing.

19/ NIKDY NEDĚLEJ KOMPROMIS, aneb Vyjednávej tak, jako by ti šlo o život. Chris Voss a Tah Raz, ISBN 978-80-7555-002-6. Jan Melvil.

20/ PENÍZE, JAKOU MAJÍ CENU? Andreas Červenka, švédský ekonom a také držitel prestižních cen. ISBN 978-80-7252-504-1, PRÁH.

21/ VÁŠ ČAS JE NEKONEČNÝ /Fabien Olicard/Paris 2019/ISBN 978-80-242-7120-0 EUROMEDIA.

22/ DRUHÁ KŘIVKA/Charles Handy/ISBN 978-80-7261-401-1/Knihovna světového managementu 2015/.

23/ ZROZENI TVOŘIT, Scott Barry Kaufman, PhD- Carolyn Gregoire, – Obsah knihy: Objasnění záhad kreativní mysli, /ISBN 978-80-8182-066-3/ Citadella 2015/.

24/ ILUZE PAMĚTI, /Julia Shaw/2016/ISBN 978-80-7432-793-3/Falešné vzpomínky a proč jim věříme/.

25/ POŘIĎTE SI DRUHÝ MOZEK,/Tiago Forte/ISBN 978-80-7555-189-4/ Pamatovat si všechno, dosáhnout čehokoli,- digitální život/. Jan Mervil publishing.

26/ SÍLA PŘÍBĚHU /Michael Margolis/ISBN 978-80-7413-423-4, A cokoli nemožné už v nevyhnutelné./Zoner Press/.

27/ JAK VLÁDNOU SVĚTU – 22 tajných nástrojů globální moci /Pedro Baňos 2017/ Editorial Planeta,- ISBN 978-80-87525-71-5.

28/ PARADOX MOCI – Jak získáváme a ztrácíme vliv / Dacher Keltner – 2016/ ISBN: 978-80-7390-372-5, Europrint.

29/ VZPOUZEJÍCÍ SE A INTEGRUJÍCÍ MYSL/Roger Martin/ISBN 978-80-7349-497-1 Pragma 2016.

30/ BLÁZNIVÝ GÉNIUS/Randy Gage/Manifest pro podnikatele, Riziko-nová jistota, ISBN: 978-80-8182-039-7, CITADELLA.

31/ BLÁZINEC V SILICON VALLEY -/Antonio García Martínez/- Naše budoucnost- ISBN 978-80-265-0581-5, BizBooks.

32/ PROBUĎTE SVOU SPÍCÍ SÍLU – /Anthony ROBBINS/ – Jednoduchý návod, jak dokonale ovládat své finance, emoce i zdraví. ISBN 978-80-7633-076-4, ALPRESS.

33/ SPOLUPRACUJME – /Barbara Annis a John Gray/ New York 2013 – 8 důvodů, muži se ženami si nerozumí? ISBN 978-80-7252-714-4, PALGRAVE MACMILLAN.

34/ FAKTOMLUVA – FACTFULNESS – /Hans Rosling/ Deset důvodů proč se mýlíte. ISBN 978-80-7555-056-9, Jan Melvil Publishing, 2018.

35/ POTŘEBUJETE VÍC PENĚZ – /Matt Manero/ Vyřešte finanční problémy provždy. /ISBN 978-80-7549-918-9, Penguin Publishing Group LLC. /PRAGMA/.

36/ TYPOLOGIE VOLŮ – /Hana Kašáková/ – Výběr z mužských exemplářů od A do Z /Gender inteligence/ ISBN 978-80-264-2786-5, ALBATROS MEDIA, C-PRESS.

37/ NA VRCHOLU – /Brad Stulberg a SteveMagness/ New York 2017 – Nová věda úspěchu, nejlepší výsledky. ISBN 978-80-271-2230-1, GRADA.

38/ NEJLEPŠÍ PŘESVĚDČOVACÍ TECHNIKY – /Henrik Fexeus/ Jak získat druhé na svou stranu. Stockholm 2017, ISBN 978-80-271-0306-5, GRADA.

39/ SUPERGENY – /Deepak Chopra, Rudolph E. Tanzi/ Využijte sílu DNA. Londýn, 2015, ISBN 978-80-7306-843-1, BETA 2016.

40/ BIBLE VÍTĚZŮ – /Alastair Campbell/ Vyhrát znamená všechno, Londýn, 2016, ISBN 978-80-247-5641-7, GRADA.

41/ JAK DRAHÉ JE ZDARMA – / Dan Ariely/ Iracionální faktory v ekonomice 2008, špatná rozhodnutí chytrých lidí. ISBN 978-80-7252-239-2, PRÁH.

42/ ÚVOD DO TEORIE BEZPEČNOSTI – /Petr Sak/ Nekonvenčně přítomnost plus budoucnost. ISBN978-80-7229-652-1, Petrklíč.

43/ OD VIZE K ZISKU – /Tomáš Lukavec/ Nápad v ziskové podnikání. Bohatství- zákony. ISBN 978-80-907677-1-3, Bestseller 2019.

44/ BOD ZLOMU – /Malcolm Gladwell/ – O malých příčinách s velkými následky. ISBN 978-80-265-0404-7, Albatros Media 2015.

45/ MOTIVAČNÍ LŽI – /Steffen Kirchner/ Proč pozitivní mysl nefunguje. Ne pasti zaručených rad. ISBN 978-80-7462-983-9, JOTA 2016.

46/ UTOPIE PRO REALISTY – /Rutger Bregman/ +Základní nepodmíněný příjem. ISBN 798-80-242-5915-4, Universum 2017.

47/ VĚDOMÍ NALÉHAVOSTI ZMĚNY – /John P. Kotter/ – První nejdůležitější krok. ISBN 978-80-7261-193-5, Harward 2009.

48/ WARREN BUFFETT HOVOŘÍ – /Janet Lowe/ Největší světový investor, důvtip. ISBN 978-80-266-0009-1, Albatros Media 2012.

49/ SÍLA SPRÁVNÉHO OKAMŽIKU – /Michael Breus/ Poznejte svůj CHRONOTYP. ISBN 978-80-265- 0653-9, Albatros Media 2017.

50/ FREAKONOMIE – SKRYTÁ EKONOMIE VŠEHO – BESTSELLER FREAKONOMICS Stephen D. Levitt, Stephen J. Dubner, ISBN 978-80-265-0415-3, Albatros 2015.

51/ ODHADNĚTE LIDI V KAŽDÉ SITUACI – David J. Lieberman, – New York 2022 – ISBN 978-80-271-3749-7 / GRADA /.

52/BÝT TAK STROJEM – /Mark O’Connell/ – New York 2018 – Umělá inteligence, hackeři ad. ISBN 978-80-7252-789-2, Rich Gilligan.- Výběr plus Motto naší doby: „Svět ovládají kooperace, které redukují životy lidí na data, která se pak dají dále zredukovat na zisk. Jejich pachtování s vládami je hlavní skrytý narativ naší doby.“

53/NOVÝ VÍTR – /Satya Nadella, šéf Microsoftu/, +AI umělá inteligence- změny. /Bill Gates, Steve Ballmer/ ISBN 978-80-7390-982-6, USA 2017, Dobrovský 2020.

54/ VYMÝŠLEJ A BÁDEJ – /Jeff Bezos/ – Sebrané spisy – /New York, 2021/ – ISBN 978-80-242-7258-0. – /Úvod Walter Isaacson, Harvard Business/ – PRAGMA.

55/ JAKOU OTÁZKU, JEDNODUŠE I RAFINOVANĚ-/Amelie Funcke, Alex Rachow/ Die Fragen Kolektion, ISBN 978-80-262-1531-8

56/ ANATOMIE ROZHODOVÁNÍ, 25 skrytých faktorů-/Richard Shotton/ London, The Choice Factory, – 2020 ISBN 978-80-7642-548-4

57/ JEDNODUŠE UMĚLÁ INTELIGENCE – /Hilary Lamb, Joel Levy, Claire Quigley/ London 2023 – Universum – Euromedia Group, ISBN 978-80-242-9293-9

58/ ZÁZRAČNÁ ROVNICE – Jak nemožné ve skutečnost – /Hal Elrod/ – New York 2019 – Euromedia Group ISBN 978-80-242-6633-6.

59/ JEFF BEZOS A VĚK AMAZONU – /Brad Stone/ – New York 2014 – Little, Brown and Company, The EWERYTHING STORE, – ISBN 978-80-7252-527-0.

60/ DO GENTLEMEN REALY PREFER BLONDES – / Jena PINCOTT / NEW YORK /, ISBN 978-80-7390-460-9.

61/ 24 ZÁKONŮ SVÁDĚNÍ, Projevy moci, jež ovlivňují rozum. / Londýn /, Robert GREENE /, ISBN 978-80-8100-619-7.

62/ 33 ZÁKONŮ VÁLKY, Řešení všech druhů konfliktů. /Londýn/Robert GREENE/ ISBN 978-80-8100-630-2.

63/ 48 ZÁKONŮ MOCI, Amorální, skandální, velice cynická ale přitom nesmírně pravdivá a nejprodávanější kniha o tom, jak funguje moc. – / Londýn / – Robert GREENE / Světový bestseller / ISBN 978-80-8100-484-1. /2024/.

64/ UMĚLÁ INTELIGENCE: VÍTEJTE V NOVÉ REALITĚ – ISBN 978-80-7696-037-4. Stanislav ŠULC / Výzva pro celé lidstvo /.

65/ GANGY /2017/ PhDr. Barbara Vegrichtová Ph.D.,MBA, Fakulta bezpečnostně právní Policejní akademie ČR, ISBN 978-80-7390- 460-9.

66/ AI MARKETING PLAY BOOK, Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu. /Ladislava Knihová/ 2024 / ISBN 978-80-271-5226-1.

67/ ZÁKONY LIDSKÉ PŘIROZENOSTI /2024/, Robert Greene Inc. , Londýn, ISBN: 978-80-88407-33-1, Všechny aspekty lidského chování a jeho příčiny.

68/ MISTROVSTVÍ /2024/ Robert Greene Inc. , Londýn, Forma síly a inteligence, Racionální mistrovství, – ISBN 978-80-88407-42-3.

69/ PROČ SE NEBÁT UMĚLÉ INTELIGENCE / Jota 2024 / Automatické uvažování plus výzkum, stav i aplikace AI. – ISBN 978-80-7689-459-4.

70/ KONEC SEBEKLAMU /Julia Galef/ 2022 New York, Penguin Publishing Group, Fakta, úspěšná vypořádání s danou realitou. – ISBN 978-80-88407-34-8.

71/ BÝT NORMÁLNÍ JE NA HOVNO /Jonathan Mooney/ 2019 New York, Studie, Mimo běžné mantinely. Kdo dělá pravidla. Audiolibrix ISBN 978-80-88407-69-0 Autor je vědec, je vedoucím pracovníkem Kalifornské univerzity v Los Angeles.

72/ NA ČEM DNES ZÁLEŽÍ /Gary Hamel – London Business School/, výjimečná učebnice- ISBN 978-80-904890-6-6-upozornění: Kniha není v běžné distribuci! What Matters Now, Vydáno nakladatelstvím Jossey-Bass, San Francisco – 2012. Máme písemnou výjimku autora, použít „kteroukoli část textu v rozsahu jedné strany“ bez předchozích povolení. Například výpis ve FOX MIX anebo Kurzech: ZDE JE ČÁST VÝSLEDKŮ PRŮZKUMU víc než 90 tisíc zaměstnanců v 18 zemích: Pouhá pětina 21% zaměstnanců byla při své práci skutečně angažovaná v tom smyslu, že by pro dobro svého zaměstnavatele, byla ochotná pracovat už nad rámec svých povinností. Téměř čtyři z deseti, 38%, byli zcela, nebo téměř zcela neangažovaní, zatímco zbytek zaujímal vlažný střed. Tato data nelze přikrášlit.

73/ TEORIE PENĚZ A ÚVĚRU /LUDWIG VON MISES/Yale University Press/Fakta, ISBN 978-80-86389-76-9, Dílo jdoucí dál, daleko za rámec ekonomické teorie, inflace ad. Utajené skutečnosti i jejich nevyhnutelné důsledky. Základ chápání.

WORD PRESS hodnocení tohoto webu: Dobrá práce! Váš web právě prošel všemi kontrolami stavu webu na jedničku. RE: -Děkujeme Vám za Váš zájem, budeme se snažit v nejbližší době Vás kontaktovat. Děkujeme za strpení.

Kinsei : Výrazy normální a abnormální, nemají ve vědeckém myšlení místo. Ray Fox : Rozhodují výsledky, normální je dnes i to, co se normám vymyká. Toto je skutečný svět, odlišnosti jsou fakta. Všichni jsou už oběti svojí omylnosti. Psychologie se někdy chová jako vlastní systém lží. Každý nový den je i nějaký nový normál filozofie, strategie, taktiky. Jde o to, co je koho, problém či úspěch.

PARADOX ZDROJŮ AI na internetu je i obecné slučování pojmu AI s dojmy lidí, kteří mají k čemukoli stálou ucelenou nedůvěru. A to přestože mají při užití AI výsledky, výběr dat dle zadání, do jedné minuty, nejrychlejší možný výběr faktů nebo dosažitelných nových příležitostí z celého internetu. Věda AI tak apriori, fakty vyvrací dojem nedůvěřivých že AI lhát se lidu musí, pojmem lhát se nemá.

JDE O TRVALÝ VEŘEJNÝ ZÁJEM – Otevřená X Agenda utajovaných skutečností vyhodnocuje reference. Svět je více divadlo, lidé více herci. Nikdo nechce žít v bídě, láska prchá za penězi. Lepší reference vždy znamenají lepší šance. AI tady znamená zdroje lepších kontaktů i anket, každému, kdo má větší zájem i snahu. Všechno je psychologie. Klam reklam AI relativně porovná, odhalí. Fakta vítězí.

POMÝLENÝCH JE VĚTŠINA mezilidských vztahů. Neutrální postoj neexistuje, jenom přátelský anebo ne. Stačí i jen se rozhodovat, rychleji a lépe, podle lepších informací. NEBUDEME, NEMUSÍME, NECHCEME PLATIT to, o čem více nevíme. Informace jsou především, zejména ty nutné. Hledané Nutné INFO, to je HNI.CZ. Konzultace INFO a návrhy jsou v současnosti nutností. Úspěšná AI, je nejrychlejší.

TEORIE CHAOSU zde predikuje i pády domina, kostek „jakoby jistot“ včetně fakt tichých společenství sociálních sítí. Je výběr sedmdesáti autorizovaných zdrojů, tezí z celkových, více než osmi set relevantních, v dnešní behaviorální ekonomii. Více než potřebné je, vyhýbat se pastem, klamem reklam slibované bezpečnosti. O tom rozhodovaly, rozhodují a také rozhodovat budou, utajované skutečnosti.

AI – IHNED je výběr i FUTUROLOGIE, oblastí vědeckých výzkumů zabývajících se perspektivami zejména společenských procesů. NÁHODY NEEXISTUJÍ, vždy jsou už ovlivnitelné, souvislosti okolností. Za vším je vždy něco nebo někdo. Všechno má svůj původ a důvod. Nikdy, když je tzv. náhod mnoho, nejde jenom o náhody. Stačí dál, více fakta chápat i souvislostmi okolností utajovaných skutečností.

PRAXEOLOGIE, je interdisciplinární vědecká disciplína, zabývající se tím, jak učinit činnost člověka i cílevědomou, správnou. ANDRAGOGIKA je pedagogická disciplína, zabývající se výchovou či vzděláváním dospělých. SOCIÁLNÍ,- se týká lidské společnosti, vztahů mezi lidmi ve společnosti, anebo životních podmínek jednotlivce. Toto je také dále praxeologická sociální andragogika v praxi AI. FOX MIX je značka chráněná v EU. Termín AI plus- je tu pojat dle EU ACT AI.

HOMOFILIE, je termín, který vždy označuje tendence lidí, navazovat vztahy, interakce s jedinci kteří jsou jim už nejvíce podobní i v určitých charakteristikách, například ve věku, pohlaví, sociálním statusu i v zájmech anebo hodnotách. Tento koncept se často využívá v sociologii, psychologii, anebo v komunikačních studiích k odborným vysvětlení, jak se nadále tvoří i sociální sítě či skupiny.

PRO SENIORKY A SENIORY je to zásadový projekt kontaktní typologie, celý bez rozdílu věku, pro laiky podle zájmů i snah, dle schopností a možností, s předností podle ochoty spolupráce. /Viz GENDER kniha SPOLUPRACUJME/. Hledáme také další schopné spolupracující, v získávání lepších znalostí v informatice, AI, pro své mobily a PC. Zde je pro ně AUTOR, původce, tvůrce díla projektu a jeho LEKTOR.

ZDE JSOU UNIKÁTNÍ VYUŽITÍ INFO AI SYSTÉMU, dle dané situace a potřeb. Podle situací dodává HLEDANÉ NUTNÉ INFORMACE, plus predikce, předpoklady budoucích možných hodnot skutečného průběhu, které už lze získat. Vylučují KLAM REKLAM, tedy podvod cíleným uvedením v omyl, a nachází řešení, opravy rozpracovaných omylů. Zde jsou i změny k lepším názorům, zájmům a snahám.

SUBSTITUT ZDE TVOŘÍ ZÁMĚNNOU NÁHRADU, NEDOSTUPNÉHO A NUTNĚ POTŘEBNÉHO. Nahrazuje chybějící jinak zcela nedostupné informace jinými pomocí jiných promptů pak jinde jinak získanými relevantními informacemi. ARTIFICIAL INTELLIGENCE ihned zajistí kontrolní reference dál prohledáním celého internetu. SUBSTITUCE, záměna náhrada, nosí i jediné logické řešení.


S přáním úspěchů tam, kde většina tápe, kolektiv HNI.CZ.